Счетоводство
ТРЗ
Консултации
bullet-new
bullet-new
bullet-new
Счетоводни услуги
НАПРАВЕТЕ ЗАПИТВАНЕ
Do Start
Your way to start!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС СЕГА

Цялостно решение за Вашето счетоводство

Оперативно счетоводство | Работна заплата и персонал | Годишно счетоводно приключване

Цени от 55лв на месец

Екипът на Do Start разполага с дългогодишен практически и образователен опит в сферата на счетоводството и финансите. Услугите ни са съсредоточени към стартиращи предприятия и предприятия с вече развита дейност.

Непрекъснатото сътрудничество и всекидневна комуникация с нашите партньори спомага създаването на комплексния счетоводен и финансов мениджмънт, от който се нуждае всяко предприятие.

За нас счетоводните услуги отдавна не са осчетоводяване на документи, подаване на ДДС декларации и начисляване на заплати.

Екипът на Do Start Ви предоставя данъчно-осигурителни консултации, планиране, перспективи и възможности в различни ситуации.

Всяко предприятие има уникални нужди и потребности в счетоводния си и финансов ресурс. Затова е необходим правилен подход за управление на цялата счетоводна и финансова информация касаеща бизнеса Ви.

Добре изградения счетоводен и финансов мениджмънт спомага за по-лесното постигане на високо поставените цели.

Обобщено счетоводните ни услуги включват:

Оперативно счетоводство
  •  Текуща обработка на документи
  • Подаване на декларации към съответните държавни институции
  •  Представляване и защита пред НАП, НОИ и др.
  •  Счетоводно-финансови анализи
  •  Междинни приключвания през годината
  •  Данъчно планиране и консултации
Работна заплата и персонал
  •  Регистрация на трудови договори, самоосигуряващи се лица и др.
  • Начисляване на заплати
  •  Подаване на декларации в НАП
  •  Изготвяне и съхранение на ведомости
  •  Изчисляване и планиране на осигуровки и данъци
  •  Изготвяне на документи при постъпване и при напускане
Годишно счетоводно приключване
  •  Изготвяне и подаване на данъчна декларация в НАП
  • Подаване на статистически отчети в НСИ
  •  Публикуване на годишни финансови отчети в Търговски регистър

Цени за счетоводно обслужване:

Дългогодишният ни опит в областта на счетоводното обслужване е доказал, че всяка фирма е индивидуална в дейността си и е необходим частен подход за счетоводно обслужване. Точно затова цените се определят според фактори засягащи предприятието, като месечния документооборот и сложността на обработката му, дали предприятието е регистрирано по ЗДДС и дали подлежи на внасяне на ДДС или на възстановяване на ДДС ежемесечно, броя персонал и други.

Ценовата ни политика е гъвкава и позволява на всеки клиент сигурност и спокойствие в развитието на своя бизнес.

Представяме Ви ориентировъчни цени за счетоводно обслужване.

Фирми нерегистрирани по ЗДДС

Месечен документооборот
/приходни фактури, разходни фактури, касови отчети, командировъчни и др./
ПерсоналЦена
От 0 до 10 документа1 човек55
От 10 до 15 документа1 човек65
От 15 до 25 документаОт 1 до 2 човека75
От 25 до 35 документаОт 1 до 2 човека95
От 35 до 50 документаОт 1 до 5 човека135

 

Фирми регистрирани по ЗДДС

Месечен документооборот
/приходни фактури, разходни фактури, касови отчети, командировъчни и др./
ПерсоналЦена
От 0 до 10 документа1 човек85
От 10 до 15 документа1 човек95
От 15 до 25 документаОт 1 до 2 човека105
От 25 до 35 документаОт 1 до 2 човека125
От 35 до 50 документаОт 1 до 5 човека155

 

 

Също така Вие може да се възползвате от нашата форма за запитване и да получите конкретна оферта, като ни изпратите информация за Вашите изисквания, бюджет за счетоводство и кратко описание за дейността на Вашата фирма.

Моля напишете накратко каква е дейността на фирмата, има ли ДДС регистрация, документооборот на месец, брой персонал, търговски отношния с контрагенти в чужбина, складови наличности и др.
Възползвайте се от услугите на Do Start и си спестете време, енергия и средства, които да инвестирате в своите идеи.

Работим когато и другите работят!

Свържете се с нас като изберете най-удобния за Вас начин.