РЕГИСТРАЦИЯ НА ФИРМИ

Регистрация на фирма само за 95 лв.

Държавни такси – 55 лв. | Нотариални такси – 6 лв. | Банкови такси – 10-15 лв.

  • ЕКСПЕРТИЗА 100% 100%
  • ОПИТ 100% 100%
  • ОТДАДЕНОСТ 100% 100%

Започни своя бизнес сега!

Стартирането на бизнес не е просто работа – това е начин на живот.

Свържете се с нас!

Регистрацията на Вашата фирма може да се извърши изцяло онлайн.

Ние ще организираме и оптимизираме процеса, ще изготвим всички необходими документи и ще ви дадем точни и ясни инструкции, какво е необходимо от Вас.

След подаване на документите в Търговския регистър, срокът за регистрация на фирмата е 3 /три/ работни дни.

Регистрацията на Вашата фирма може да се извърши изцяло онлайн.

Процес при регистрация на фирма:

  1.  Свързвате се с нас;
  2.  Изготвяме документите и Ви ги изпращаме същия ден;
  3.  С готовите документи, си откривате набирателна сметка в банка по ваш избор
  4.  Заверявате един от документите при нотариус
  5.  Давате ни всички документи подписани;
  6. До 3 дни имате нова фирма.

Най-бързо и лесно можете да регистрирате Вашата фирма с Do Start.

N

DO START. YOUR WAY TO START.

N

С ВЪЗМОЖНОСТ ИЗЦЯЛО ОНЛАЙН

N

КОНСУЛТИРАНЕ В ПРОЦЕС НА ДЕЙНОСТТА

N

НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ ПО ВСЯКО ВРЕМЕ

А СЛЕД РЕГИСТРАЦИЯТА?

След регистрация на фирма, следват съществени въпроси във връзка с дейността на фирмата, като например:

  • Необходима ли е ДДС регистрация?
  • Как стои въпросът с осигуряването на управителя и персонала?
  • Как и къде се плащат осигуровки?
  • Какви декларации е необходимо да се подават и в какви срокове?

На всички последващи въпроси, екипът на Do Start  е на разположение да ви отговори.

Подкрепяме всяка стартираща фирма, като я консултираме по всички въпроси, на разположение сме по всяко време, даваме цени, които да не затрудняват старта фирмата.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

ДОБРЕ ИЗГРАДЕНИЯ СЧЕТОВОДЕН И ФИНАНСОВ МЕНИДЖМЪНТ СПОМАГА ЗА ПО-ЛЕСНОТО ПОСТИГАНЕ НА ВИСОКО ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ.

 

Цялостно решение за Вашето счетоводство

Екипът на Do Start е съставен от млади и амбициозни хора, мисията на които е да спестят време и енергия при задължителните административни процедури в началото на всеки стартиращ бизнес. Така най-скъпото нещо – времето си, може да уползотворите и да се отдадете изцяло на своите идеи, да следвате плана си и да постигнете по-бързо високо поставените си цели.

Тясно съсредоточени в бизнес услугите, Ние се стараем максимално да усъвършенстваме, организираме и много да оптимизираме всички бизнес процеси, защото времето е най-ценно за всеки.

%

ФОКУС

ДНИ В ГОДИНАТА

ОБЩА ЦЕЛ

ЗАПОЧНИ СВОЯТ БИЗНЕС. СЕГА.

Вземете най-правилното решение и стартирайте бизнеса за който винаги сте мечтали!

Ние ще организираме процеса, така че да Ви коства минимални усилия. Съсредоточете се върху идеите си и оставете административната работа на нас.

Добре изградения счетоводен и финансов мениджмънт спомага за по-лесното постигане на високо поставените цели.

Всяко предприятие има уникални нужди и потребности в счетоводния си и финансов ресурс. Затова е необходим правилен подход за управление на цялата счетоводна и финансова информация касаеща бизнеса Ви.

Необходима е ясна, точна и навременна информация за настъпващи или настъпили законови промени, за финансовото Ви състояние, максимално обосновани прогнози, за да сте винаги информирани във взимането на правилните бизнес решения.

R

Развивайте своя бизнес с Do Start. Млад екип от професионалисти придават преимуществото на Вашия бизнес

R

Do Start създава сигурен и ефективен процес на работа в непрекъснато променящата се бизнес среда.

R

Високоефективни услуги целящи само едно – постигане на максимални резултати.

N

Започни своя бизнес сега!

N

Цялостно счетоводно и ТРЗ обслужване.

N

Без компромиси!

ИМАШ ВЪПРОС? ПОПИТАЙ НИ.

ЗАЯВИ УСЛУГА

Mоже да се възползвате от нашата форма за запитване и да получите конкретна оферта, като ни изпратите информация за Вашите изисквания, бюджет за счетоводство и кратко описание за дейността на Вашата фирма.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

ПОНЕДЕЛНИК – ПЕТЪК   |    09:00 – 19:00 

 

Консултации по имейл или телефон извън работно време или в почивни дни.

при възможност отговаряме.

info@dostart.bg

+359 898 810 664

ж.к. Малинова долина, бул. Симеоновско шосе, блок 29, вх. В | София

СЧЕТОВОДСТВОТО Е СЪДИЯ НА МИНАЛОТО, НЕОБХОДИМ СПЪТНИК И РЪКОВОДИТЕЛ НА НАСТОЯЩЕТО И НАДЕЖДЕН КОНСУЛТАНТ В БЪДЕЩЕТО НА ВСЯКО ПРЕДПРИЯТИЕ!