РЕГИСТРАЦИЯ НА ФИРМИ
Регистрация на фирма само за 95 лв.
Държавни такси – 55 лв. | Нотариални такси – 6 лв. | Банкови такси – 10-15 лв.
- ЕКСПЕРТИЗА 100%
- ОПИТ 100%
- ОТДАДЕНОСТ 100%
Започни своя бизнес сега!
Стартирането на бизнес не е просто работа – това е начин на живот.
Регистрацията на Вашата фирма може да се извърши изцяло онлайн.
Ние ще организираме и оптимизираме процеса, ще изготвим всички необходими документи и ще ви дадем точни и ясни инструкции, какво е необходимо от Вас.
След подаване на документите в Търговския регистър, срокът за регистрация на фирмата е 3 /три/ работни дни.
Регистрацията на Вашата фирма може да се извърши изцяло онлайн.
Процес при регистрация на фирма:
- Свързвате се с нас;
- Изготвяме документите и Ви ги изпращаме същия ден;
- С готовите документи, си откривате набирателна сметка в банка по ваш избор
- Заверявате един от документите при нотариус
- Давате ни всички документи подписани;
- До 3 дни имате нова фирма.
Най-бързо и лесно можете да регистрирате Вашата фирма с Do Start.
DO START. YOUR WAY TO START.
С ВЪЗМОЖНОСТ ИЗЦЯЛО ОНЛАЙН
КОНСУЛТИРАНЕ В ПРОЦЕС НА ДЕЙНОСТТА
НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ ПО ВСЯКО ВРЕМЕ
А СЛЕД РЕГИСТРАЦИЯТА?
След регистрация на фирма, следват съществени въпроси във връзка с дейността на фирмата, като например:
- Необходима ли е ДДС регистрация?
- Как стои въпросът с осигуряването на управителя и персонала?
- Как и къде се плащат осигуровки?
- Какви декларации е необходимо да се подават и в какви срокове?
На всички последващи въпроси, екипът на Do Start е на разположение да ви отговори.
Подкрепяме всяка стартираща фирма, като я консултираме по всички въпроси, на разположение сме по всяко време, даваме цени, които да не затрудняват старта фирмата.
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
ДОБРЕ ИЗГРАДЕНИЯ СЧЕТОВОДЕН И ФИНАНСОВ МЕНИДЖМЪНТ СПОМАГА ЗА ПО-ЛЕСНОТО ПОСТИГАНЕ НА ВИСОКО ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ.
Цялостно решение за Вашето счетоводство
Екипът на Do Start е съставен от млади и амбициозни хора, мисията на които е да спестят време и енергия при задължителните административни процедури в началото на всеки стартиращ бизнес. Така най-скъпото нещо – времето си, може да уползотворите и да се отдадете изцяло на своите идеи, да следвате плана си и да постигнете по-бързо високо поставените си цели.
Тясно съсредоточени в бизнес услугите, Ние се стараем максимално да усъвършенстваме, организираме и много да оптимизираме всички бизнес процеси, защото времето е най-ценно за всеки.
%
ФОКУС
ДНИ В ГОДИНАТА
ОБЩА ЦЕЛ
ЗАПОЧНИ СВОЯТ БИЗНЕС. СЕГА.
Вземете най-правилното решение и стартирайте бизнеса за който винаги сте мечтали!
Ние ще организираме процеса, така че да Ви коства минимални усилия. Съсредоточете се върху идеите си и оставете административната работа на нас.
Добре изградения счетоводен и финансов мениджмънт спомага за по-лесното постигане на високо поставените цели.
Всяко предприятие има уникални нужди и потребности в счетоводния си и финансов ресурс. Затова е необходим правилен подход за управление на цялата счетоводна и финансова информация касаеща бизнеса Ви.
Необходима е ясна, точна и навременна информация за настъпващи или настъпили законови промени, за финансовото Ви състояние, максимално обосновани прогнози, за да сте винаги информирани във взимането на правилните бизнес решения.
Развивайте своя бизнес с Do Start. Млад екип от професионалисти придават преимуществото на Вашия бизнес
Do Start създава сигурен и ефективен процес на работа в непрекъснато променящата се бизнес среда.
Високоефективни услуги целящи само едно – постигане на максимални резултати.
Започни своя бизнес сега!
Цялостно счетоводно и ТРЗ обслужване.
Без компромиси!
ИМАШ ВЪПРОС? ПОПИТАЙ НИ.
ЗАЯВИ УСЛУГА
Mоже да се възползвате от нашата форма за запитване и да получите конкретна оферта, като ни изпратите информация за Вашите изисквания, бюджет за счетоводство и кратко описание за дейността на Вашата фирма.
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
ПОНЕДЕЛНИК – ПЕТЪК | 09:00 – 19:00
Консултации по имейл или телефон извън работно време или в почивни дни.
при възможност отговаряме.
info@dostart.bg
+359 898 810 664
ж.к. Малинова долина, бул. Симеоновско шосе, блок 29, вх. В | София
СЧЕТОВОДСТВОТО Е СЪДИЯ НА МИНАЛОТО, НЕОБХОДИМ СПЪТНИК И РЪКОВОДИТЕЛ НА НАСТОЯЩЕТО И НАДЕЖДЕН КОНСУЛТАНТ В БЪДЕЩЕТО НА ВСЯКО ПРЕДПРИЯТИЕ!