ФИРМЕНИ ПРОМЕНИ

ВПИСВАНЕ НА ФИРМЕНИ ПРОМЕНИ

В дейността и бързо променящите се бизнес условия, често се случва да се налагат вписвания на промени в дружествата, продажба на дялове, промяна на адреса и др.

Ние от Do Start максимално сме съкратили и оптимизирали процеса, така че да Ви коства минимални усилия, време и средства.

Направете промяна във Вашата фирма най-бързо и лесно с Do Start!

С възможност изцяло онлайн!

N

DO START. YOUR WAY TO START.

Смяна на адрес

  • Смяна на адрес за 125 лв.
  • Държавни такси – 15 лв. 
  • Срок 7 дни
  • Без нотариални и други такси

Промени в дейността

  • Промени в дейността за 125 лв.

  • Държавни такси – 15 лв. 

  • Срок 7 дни

  • Без нотариални и други такси

Промяна в името на фирмата

  • Промени в дейността за 125 лв.
  • Държавни такси – 15 лв. 
  • Срок 7 дни
  • Без нотариални и други такси

Смяна на управител

  • Промени в дейността за 155 лв.
  • Държавни такси – 15 лв. 
  • Срок 7 дни
  • Нотариални такси според нотариуса

Покупко-продажба на дружествени дялове

  • Промени в дейността за 175 лв.
  • Държавни такси – 15 лв. 
  • Срок 7 дни
  • Без нотариални и други такси
N

С ВЪЗМОЖНОСТ ИЗЦЯЛО ОНЛАЙН

N

КОНСУЛТИРАНЕ В ПРОЦЕС НА ДЕЙНОСТТА

N

НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ ПО ВСЯКО ВРЕМЕ

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

ДОБРЕ ИЗГРАДЕНИЯ СЧЕТОВОДЕН И ФИНАНСОВ МЕНИДЖМЪНТ СПОМАГА ЗА ПО-ЛЕСНОТО ПОСТИГАНЕ НА ВИСОКО ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ.

 

Цялостно решение за Вашето счетоводство

Екипът на Do Start е съставен от млади и амбициозни хора, мисията на които е да спестят време и енергия при задължителните административни процедури в началото на всеки стартиращ бизнес. Така най-скъпото нещо – времето си, може да уползотворите и да се отдадете изцяло на своите идеи, да следвате плана си и да постигнете по-бързо високо поставените си цели.

Тясно съсредоточени в бизнес услугите, Ние се стараем максимално да усъвършенстваме, организираме и много да оптимизираме всички бизнес процеси, защото времето е най-ценно за всеки.

%

ФОКУС

ДНИ В ГОДИНАТА

ОБЩА ЦЕЛ

ЗАПОЧНИ СВОЯТ БИЗНЕС. СЕГА.

Вземете най-правилното решение и стартирайте бизнеса за който винаги сте мечтали!

Ние ще организираме процеса, така че да Ви коства минимални усилия. Съсредоточете се върху идеите си и оставете административната работа на нас.

Добре изградения счетоводен и финансов мениджмънт спомага за по-лесното постигане на високо поставените цели.

Всяко предприятие има уникални нужди и потребности в счетоводния си и финансов ресурс. Затова е необходим правилен подход за управление на цялата счетоводна и финансова информация касаеща бизнеса Ви.

Необходима е ясна, точна и навременна информация за настъпващи или настъпили законови промени, за финансовото Ви състояние, максимално обосновани прогнози, за да сте винаги информирани във взимането на правилните бизнес решения.

N

Започни своя бизнес сега!

N

Цялостно счетоводно и ТРЗ обслужване.

N

Без компромиси!

ИМАШ ВЪПРОС? ПОПИТАЙ НИ.

ЗАЯВИ УСЛУГА

Mоже да се възползвате от нашата форма за запитване и да получите конкретна оферта, като ни изпратите информация за Вашите изисквания, бюджет за счетоводство и кратко описание за дейността на Вашата фирма.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

ПОНЕДЕЛНИК – ПЕТЪК   |    09:00 – 19:00 

 

Консултации по имейл или телефон извън работно време или в почивни дни.

при възможност отговаряме.

info@dostart.bg

+359 898 810 664

ж.к. Малинова долина, бул. Симеоновско шосе, блок 29, вх. В | София

СЧЕТОВОДСТВОТО Е СЪДИЯ НА МИНАЛОТО, НЕОБХОДИМ СПЪТНИК И РЪКОВОДИТЕЛ НА НАСТОЯЩЕТО И НАДЕЖДЕН КОНСУЛТАНТ В БЪДЕЩЕТО НА ВСЯКО ПРЕДПРИЯТИЕ!