ФИРМЕНИ ПРОМЕНИ
ВПИСВАНЕ НА ФИРМЕНИ ПРОМЕНИ
В дейността и бързо променящите се бизнес условия, често се случва да се налагат вписвания на промени в дружествата, продажба на дялове, промяна на адреса и др.
Ние от Do Start максимално сме съкратили и оптимизирали процеса, така че да Ви коства минимални усилия, време и средства.
Направете промяна във Вашата фирма най-бързо и лесно с Do Start!
С възможност изцяло онлайн!
DO START. YOUR WAY TO START.
Смяна на адрес
- Смяна на адрес за 125 лв.
- Държавни такси – 15 лв.
- Срок 7 дни
- Без нотариални и други такси
Промени в дейността
-
Промени в дейността за 125 лв.
-
Държавни такси – 15 лв.
-
Срок 7 дни
-
Без нотариални и други такси
Промяна в името на фирмата
- Промени в дейността за 125 лв.
- Държавни такси – 15 лв.
- Срок 7 дни
- Без нотариални и други такси
Смяна на управител
- Промени в дейността за 155 лв.
- Държавни такси – 15 лв.
- Срок 7 дни
- Нотариални такси според нотариуса
Покупко-продажба на дружествени дялове
- Промени в дейността за 175 лв.
- Държавни такси – 15 лв.
- Срок 7 дни
- Без нотариални и други такси
С ВЪЗМОЖНОСТ ИЗЦЯЛО ОНЛАЙН
КОНСУЛТИРАНЕ В ПРОЦЕС НА ДЕЙНОСТТА
НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ ПО ВСЯКО ВРЕМЕ
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
ДОБРЕ ИЗГРАДЕНИЯ СЧЕТОВОДЕН И ФИНАНСОВ МЕНИДЖМЪНТ СПОМАГА ЗА ПО-ЛЕСНОТО ПОСТИГАНЕ НА ВИСОКО ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ.
Цялостно решение за Вашето счетоводство
Екипът на Do Start е съставен от млади и амбициозни хора, мисията на които е да спестят време и енергия при задължителните административни процедури в началото на всеки стартиращ бизнес. Така най-скъпото нещо – времето си, може да уползотворите и да се отдадете изцяло на своите идеи, да следвате плана си и да постигнете по-бързо високо поставените си цели.
Тясно съсредоточени в бизнес услугите, Ние се стараем максимално да усъвършенстваме, организираме и много да оптимизираме всички бизнес процеси, защото времето е най-ценно за всеки.
%
ФОКУС
ДНИ В ГОДИНАТА
ОБЩА ЦЕЛ
ЗАПОЧНИ СВОЯТ БИЗНЕС. СЕГА.
Вземете най-правилното решение и стартирайте бизнеса за който винаги сте мечтали!
Ние ще организираме процеса, така че да Ви коства минимални усилия. Съсредоточете се върху идеите си и оставете административната работа на нас.
Добре изградения счетоводен и финансов мениджмънт спомага за по-лесното постигане на високо поставените цели.
Всяко предприятие има уникални нужди и потребности в счетоводния си и финансов ресурс. Затова е необходим правилен подход за управление на цялата счетоводна и финансова информация касаеща бизнеса Ви.
Необходима е ясна, точна и навременна информация за настъпващи или настъпили законови промени, за финансовото Ви състояние, максимално обосновани прогнози, за да сте винаги информирани във взимането на правилните бизнес решения.
Започни своя бизнес сега!
Цялостно счетоводно и ТРЗ обслужване.
Без компромиси!
ИМАШ ВЪПРОС? ПОПИТАЙ НИ.
ЗАЯВИ УСЛУГА
Mоже да се възползвате от нашата форма за запитване и да получите конкретна оферта, като ни изпратите информация за Вашите изисквания, бюджет за счетоводство и кратко описание за дейността на Вашата фирма.
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
ПОНЕДЕЛНИК – ПЕТЪК | 09:00 – 19:00
Консултации по имейл или телефон извън работно време или в почивни дни.
при възможност отговаряме.
info@dostart.bg
+359 898 810 664
ж.к. Малинова долина, бул. Симеоновско шосе, блок 29, вх. В | София
СЧЕТОВОДСТВОТО Е СЪДИЯ НА МИНАЛОТО, НЕОБХОДИМ СПЪТНИК И РЪКОВОДИТЕЛ НА НАСТОЯЩЕТО И НАДЕЖДЕН КОНСУЛТАНТ В БЪДЕЩЕТО НА ВСЯКО ПРЕДПРИЯТИЕ!