РЕГИСТРАЦИЯ ПО ЗДДС

Регистрация по ЗДДС.

  • ЕКСПЕРТИЗА 100% 100%
  • ОПИТ 100% 100%
  • ОТДАДЕНОСТ 100% 100%
N

С ВЪЗМОЖНОСТ ИЗЦЯЛО ОНЛАЙН

N

КОНСУЛТИРАНЕ В ПРОЦЕС НА ДЕЙНОСТТА

N

НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ ПО ВСЯКО ВРЕМЕ

Процес при регистрация по ЗДДС:

  1. Свързвате се с нас;
  2. Изготвяме и подаваме документите в НАП за регистрация по ЗДДС;
  3. След като входираме документите, НАП изискват допълнителна информация и документи за фирмата.
  4. Подготвяме всичко необходимо, даваме ви точни и ясни инструкции какво е необходимо от Вас.
  5.  До 14 дни от подаване на заявлението, фирмата ви разполага с валиден ДДС номер.

След като фирмата Ви е регистрирана по ЗДДС, е необходимо всеки месец до 14-то число да се подават в НАП Справка-декларация по ЗДДС, дневник за покупките и дневник за продажбите, отнасящи се за месеца преди текущия. Например до 14-ти Март се подават декларациите за месец Февруари, и така всеки следващ месец.

N

DO START. YOUR WAY TO START.

Регистрацията по ЗДДС е задължителна и по избор.

Кога е задължително да се регистрирате по ЗДДС:

  • При достигане на оборот от 50 000 лв.
  • При повечето случаи на търговски отношения – покупки и продажби, с други фирми от Европейския съюз /изключая България/. Например ако искате да рекламирате бизнеса си в Google или във Facebook, е необходимо първо да регистрирате фирмата си по ЗДДС.
  • При внос на стоки над 20 000 лв. от фирми от други държави членки на Европейския съюз.
  • Други специфични случаи по ЗДДС, при които е необходима регистрация.

Ние от Do Start  ще Ви консултираме, ще организираме и оптимизираме дейността Ви спрямо ЗДДС, за да развивате и постигате целите си в спокойствие и сигурност.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

ДОБРЕ ИЗГРАДЕНИЯ СЧЕТОВОДЕН И ФИНАНСОВ МЕНИДЖМЪНТ СПОМАГА ЗА ПО-ЛЕСНОТО ПОСТИГАНЕ НА ВИСОКО ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ.

 

Цялостно решение за Вашето счетоводство

Екипът на Do Start е съставен от млади и амбициозни хора, мисията на които е да спестят време и енергия при задължителните административни процедури в началото на всеки стартиращ бизнес. Така най-скъпото нещо – времето си, може да уползотворите и да се отдадете изцяло на своите идеи, да следвате плана си и да постигнете по-бързо високо поставените си цели.

Тясно съсредоточени в бизнес услугите, Ние се стараем максимално да усъвършенстваме, организираме и много да оптимизираме всички бизнес процеси, защото времето е най-ценно за всеки.

%

ФОКУС

ДНИ В ГОДИНАТА

ОБЩА ЦЕЛ

ЗАПОЧНИ СВОЯТ БИЗНЕС. СЕГА.

Вземете най-правилното решение и стартирайте бизнеса за който винаги сте мечтали!

Ние ще организираме процеса, така че да Ви коства минимални усилия. Съсредоточете се върху идеите си и оставете административната работа на нас.

Добре изградения счетоводен и финансов мениджмънт спомага за по-лесното постигане на високо поставените цели.

Всяко предприятие има уникални нужди и потребности в счетоводния си и финансов ресурс. Затова е необходим правилен подход за управление на цялата счетоводна и финансова информация касаеща бизнеса Ви.

Необходима е ясна, точна и навременна информация за настъпващи или настъпили законови промени, за финансовото Ви състояние, максимално обосновани прогнози, за да сте винаги информирани във взимането на правилните бизнес решения.

R

Развивайте своя бизнес с Do Start. Млад екип от професионалисти придават преимуществото на Вашия бизнес

R

Do Start създава сигурен и ефективен процес на работа в непрекъснато променящата се бизнес среда.

R

Високоефективни услуги целящи само едно – постигане на максимални резултати.

N

Започни своя бизнес сега!

N

Цялостно счетоводно и ТРЗ обслужване.

N

Без компромиси!

ИМАШ ВЪПРОС? ПОПИТАЙ НИ.

ЗАЯВИ УСЛУГА

Mоже да се възползвате от нашата форма за запитване и да получите конкретна оферта, като ни изпратите информация за Вашите изисквания, бюджет за счетоводство и кратко описание за дейността на Вашата фирма.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

ПОНЕДЕЛНИК – ПЕТЪК   |    09:00 – 19:00 

 

Консултации по имейл или телефон извън работно време или в почивни дни.

при възможност отговаряме.

info@dostart.bg

+359 898 810 664

ж.к. Малинова долина, бул. Симеоновско шосе, блок 29, вх. В | София

СЧЕТОВОДСТВОТО Е СЪДИЯ НА МИНАЛОТО, НЕОБХОДИМ СПЪТНИК И РЪКОВОДИТЕЛ НА НАСТОЯЩЕТО И НАДЕЖДЕН КОНСУЛТАНТ В БЪДЕЩЕТО НА ВСЯКО ПРЕДПРИЯТИЕ!