РЕГИСТРАЦИЯ ПО ЗДДС
Регистрация по ЗДДС.
- ЕКСПЕРТИЗА 100%
- ОПИТ 100%
- ОТДАДЕНОСТ 100%
С ВЪЗМОЖНОСТ ИЗЦЯЛО ОНЛАЙН
КОНСУЛТИРАНЕ В ПРОЦЕС НА ДЕЙНОСТТА
НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ ПО ВСЯКО ВРЕМЕ
Процес при регистрация по ЗДДС:
- Свързвате се с нас;
- Изготвяме и подаваме документите в НАП за регистрация по ЗДДС;
- След като входираме документите, НАП изискват допълнителна информация и документи за фирмата.
- Подготвяме всичко необходимо, даваме ви точни и ясни инструкции какво е необходимо от Вас.
- До 14 дни от подаване на заявлението, фирмата ви разполага с валиден ДДС номер.
След като фирмата Ви е регистрирана по ЗДДС, е необходимо всеки месец до 14-то число да се подават в НАП Справка-декларация по ЗДДС, дневник за покупките и дневник за продажбите, отнасящи се за месеца преди текущия. Например до 14-ти Март се подават декларациите за месец Февруари, и така всеки следващ месец.
DO START. YOUR WAY TO START.
Регистрацията по ЗДДС е задължителна и по избор.
Кога е задължително да се регистрирате по ЗДДС:
- При достигане на оборот от 50 000 лв.
- При повечето случаи на търговски отношения – покупки и продажби, с други фирми от Европейския съюз /изключая България/. Например ако искате да рекламирате бизнеса си в Google или във Facebook, е необходимо първо да регистрирате фирмата си по ЗДДС.
- При внос на стоки над 20 000 лв. от фирми от други държави членки на Европейския съюз.
- Други специфични случаи по ЗДДС, при които е необходима регистрация.
Ние от Do Start ще Ви консултираме, ще организираме и оптимизираме дейността Ви спрямо ЗДДС, за да развивате и постигате целите си в спокойствие и сигурност.
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
ДОБРЕ ИЗГРАДЕНИЯ СЧЕТОВОДЕН И ФИНАНСОВ МЕНИДЖМЪНТ СПОМАГА ЗА ПО-ЛЕСНОТО ПОСТИГАНЕ НА ВИСОКО ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ.
Цялостно решение за Вашето счетоводство
Екипът на Do Start е съставен от млади и амбициозни хора, мисията на които е да спестят време и енергия при задължителните административни процедури в началото на всеки стартиращ бизнес. Така най-скъпото нещо – времето си, може да уползотворите и да се отдадете изцяло на своите идеи, да следвате плана си и да постигнете по-бързо високо поставените си цели.
Тясно съсредоточени в бизнес услугите, Ние се стараем максимално да усъвършенстваме, организираме и много да оптимизираме всички бизнес процеси, защото времето е най-ценно за всеки.
%
ФОКУС
ДНИ В ГОДИНАТА
ОБЩА ЦЕЛ
ЗАПОЧНИ СВОЯТ БИЗНЕС. СЕГА.
Вземете най-правилното решение и стартирайте бизнеса за който винаги сте мечтали!
Ние ще организираме процеса, така че да Ви коства минимални усилия. Съсредоточете се върху идеите си и оставете административната работа на нас.
Добре изградения счетоводен и финансов мениджмънт спомага за по-лесното постигане на високо поставените цели.
Всяко предприятие има уникални нужди и потребности в счетоводния си и финансов ресурс. Затова е необходим правилен подход за управление на цялата счетоводна и финансова информация касаеща бизнеса Ви.
Необходима е ясна, точна и навременна информация за настъпващи или настъпили законови промени, за финансовото Ви състояние, максимално обосновани прогнози, за да сте винаги информирани във взимането на правилните бизнес решения.
Развивайте своя бизнес с Do Start. Млад екип от професионалисти придават преимуществото на Вашия бизнес
Do Start създава сигурен и ефективен процес на работа в непрекъснато променящата се бизнес среда.
Високоефективни услуги целящи само едно – постигане на максимални резултати.
Започни своя бизнес сега!
Цялостно счетоводно и ТРЗ обслужване.
Без компромиси!
ИМАШ ВЪПРОС? ПОПИТАЙ НИ.
ЗАЯВИ УСЛУГА
Mоже да се възползвате от нашата форма за запитване и да получите конкретна оферта, като ни изпратите информация за Вашите изисквания, бюджет за счетоводство и кратко описание за дейността на Вашата фирма.
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
ПОНЕДЕЛНИК – ПЕТЪК | 09:00 – 19:00
Консултации по имейл или телефон извън работно време или в почивни дни.
при възможност отговаряме.
info@dostart.bg
+359 898 810 664
ж.к. Малинова долина, бул. Симеоновско шосе, блок 29, вх. В | София
СЧЕТОВОДСТВОТО Е СЪДИЯ НА МИНАЛОТО, НЕОБХОДИМ СПЪТНИК И РЪКОВОДИТЕЛ НА НАСТОЯЩЕТО И НАДЕЖДЕН КОНСУЛТАНТ В БЪДЕЩЕТО НА ВСЯКО ПРЕДПРИЯТИЕ!